پــســـت ثـــابـــت
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

 

 

روزمره ها و عاشقانه های این وبلاگ از جایی کپی نشده و فقط دلخوشی های کوچیک من و آقای شکلاته.

بعضی پستها رو من مینویسم و بعضیا رو هم آقای شکلات



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت16:01---25 اسفند 1391
هوا که سرد میشه

باید مخاطب خاصت رو بغل کنی

بری زیر پتو !

وگرنه هوا بیکار نیست

که سرد بشه !


ساعت11:26---18 اسفند 1391
پاسخ: :( این لاکس بلاگ فک کنم با بلاگفا دعواش شده :( منم میام بلاگفا چند وقت دیگه

حامد(جوون دهه شصتي)
ساعت16:46---14 اسفند 1391
توكل بخدا!

مرسي از حضورتپاسخ: :ذی خواهش میشـــه


Yasaman
ساعت21:00---4 اسفند 1391
salam azizaaaam!

vebet kheyli naze.

hame chish dust dashtaniye.

age dust dashti mano link kon.
پاسخ:salam aziiizam mersiiii lotf dariii Linket kardam


رومینا
ساعت15:56---22 بهمن 1391
وقتی‌ کسی‌ رو پیدا کردی ؛



که کنارش بدون هیچ دلیلی ،



فقط به خاطر اینکه کنارشی ! خوشحالی‌



دیگه به درک که بقیه چی‌ میگن !



کنارش باش و از کنار هم بودن لذت ببر . . . !!!






پاسخ:mersi ke be webam sar zadi,‎ ‎:‎)‎


ramin
ساعت22:32---24 آبان 1391
سلام
پارت دوم الان اپ هستش بیا بخونش و حتما نظرتو بده
مرسی ازت


ramin
ساعت16:08---5 آبان 1391


انگیزه ای برای آمدن ندارم



تکراری شده است حتی



این دفتر تنهایی من.
پاسخ: :X


پسر عاشق
ساعت12:25---21 مهر 1391
سلام وبت عالیه لطفت به منم سر بزن خوشحال میشم
پاسخ: مرسی چشـــــم :)


ARASH
ساعت1:57---15 مهر 1391
سلام.وب خوبی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی

shokolat
ساعت21:01---8 شهريور 1391
اي فداي اين دختر شكلاتي بشم ايشالا
پاسخ: خدا نکنه عزیز دلم


Hamed
ساعت4:17---8 شهريور 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری،درصورت تمایل من را با اسم Knowledge4u لینک کن،

و به من خبر بده من شما را با چه اسمی لینک کنم.

با تشکر
پاسخ:سلام ممنون لطف دارید، به اسم دختر شکلاتی لینک کنید. منم لینکتون کردم الان :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+دو شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,

16:17 دختر شکلاتی |